הגרלת כרטיסים להופעה של ירונה כספי

בעולם מתוקן ירונה כספי היתה עכשיו סופרסטארית. היא מנגנת מעולה, יש לה שירים מרגשים, ואפילו ייחוס שאנו הישראלים כל כך אוהבים (היא היתה תלמידתו של ערן צור ואף נגנה כבאסיסטית בכרמלה גרוס ואגנר, ראה ויקי).

אבל ירונה כספי, לפחות בעת כתיבה שורות אלה, היא שם איכות ליודעי דבר בלבד. למרות שלושה אלבומים משובחים (סימנתי את השלישי "אגו" כסחורה חמה בקיץ שעבר) ושפע של הופעות, תרבות המיינסטרים הנוכחית שדוגלת כרגע ב...בעצם לא ברור במה היא דוגלת, אולי סוג של בינוניות מזוקקת? בכל מקרה, תרבות המיינסטרים לא קיבלה אותה לחיקה ותכניות האירוח שלה.

למזלינו לא אכפת לנו מהמיינסטרים. אנחנו יודעים להעריך מי סופרסטאר אמיתי מבלי שהמפיק שלו יוסיף לו את הסופרלטיב בתור שם משפחה מזויף. סופרסטאר אמיתי הוא מי שעושה מוזיקה איכותית ונוגע בנשמתינו עם מבט חד בעיניים. כזו היא ירונה כספי, וכל מי שמגיע להופעה של ירונה מסתכן לא רק בלהנות מהביצועים הבועטים שלה ושל להקתה, אלא להתרגש ולהתחבר.

אם לא דירבנתי אתכם מספיק, מה עם הגרלה לגירוי החייך? ובכן, ירונה כספי מחלקת כרטיס זוגי להופעה ביום שבת 23.7 בלבונטין 7 בשעה 22:30. תשאירו תגובה וספרו מי עוד הוא סופרסטאר אמיתי לדעתכם, ואולי תעלו בהגרלה. הזוכה ת/יקבל הודעה במייל ביום שישי. נתראה בהופעה.

  1. גדי says:

    גבריאל בלחסן

  2. תומר אופגנג says:

    אני באש ובמים עם ירונה. קוראים לזה אמנות מזוקקת ופה בארץ לא יודעים מה זה טוב. היא כותבת מהלב שלה ללב שלי. לא צריך יותר.
    עוד סופרסטארים : רם אוריון, יוסי בבליקי, אסף ארליך .

  3. תמר יזרעאלי says:

    יהיה משמח לזכות בהגרלה כ ל ש ה י…
    אם לא בטיסה ללונדון/קניות לכל החיים/מכשיר למריטת שיערות מהאף וכד' אז לפחות להופעה שאמורה להיות מעולה… !

  4. ויק says:

    הדרה לוין ארדי.

  5. יוני א. says:

    מסכים עם הכתוב.
    ולגבי השאלה- תמר אפק (קרוסלה)

  6. אבי says:

    היינו בהופעה, במחיר מלא (שדרשו … היינו משלמים גם יותר) ונהננו מכל רגע !!!
    היא בנוסף לכל מה שכתבת גם פרפורמרית מדהימה !!!

התגובות סגורות.