הגרלת כרטיסים להופעת השקה של ירונה כספי

ירונה כספי הוציאה אלבום חדש ממש לא מזמן. בקושי הספקנו לנוח מסערת הרוקנרול של אלבומה המשובח והקודם, אגו, והנה יצא לו מאפיה של אישה אחת. יש שני דברים מעניינים שכדאי לדעת לגבי האלבום לפני שאתם רצים לשמוע.

קודם כל, יאפ, זה האלבום האלקטרוני של ירונה כספי. הוא הופק על ידי בוגר מכללת BPM בשם עמית מגן, וזורק אותנו קצת אחורה לרוק אלקטרוני אייטיז-ניינטיז סטייל הג'ינג'יות או Depeche Mode או Adore, האלבום האלקטרוני של ה-Smashing Pumpkins למי שזוכר.

שנית כל, הטקסטים של האלבום מורכבים משירי משוררים מהארץ ומהעולם שירונה אימצה לחיקה והלחינה. היא כנראה בחרה את השירים בקפידה, כי המילים לא נשמעות זרות לשפתיה. אם תשאלו אותי, זה בגלל שהטקסטים פרי עטה של ירונה משובחים לפחות כמו הטקסטים של המשוררים.

אז אם טרם אימצתם את המלצותי לראות את ירונה בהופעה, הנה הצ'אנס שלכם. ירונה חוגגת את יציאת האלבום בלבונטין 7 ביום רביעי הזה ה-18.1 בשעה 22:30 ומחלקת 2 כרטיסים זוגיים לקוראי המאזין! כדי להשתתף בהגרלה תשאירו כמובן תגובה, ואם בא לכם ספרו מהו "האלבום האלקטרוני" האהוב עליכם. הזוכים יקבלו הודעה במייל ביום רביעי בבוקר.

  1. נמרוד says:

    נראה לי שאני הולך על הגינגיות- כי זה היה אלבו שהקדים את זמנו בעשורים וכל פעם שאני מאזין לו אני מגלה עוד שכבה מהפנטת של צליל

  2. אורן says:

    טוב, אני הולך על תשובה קצת מתחכמת – PNYC אלבום ההופעה של פורטיסהד.

  3. ליאור says:

    מדליק לאללה! אני פחות מכיר מוזיקה אלקטרונית, אבל דווקא זו הזדמנות להתוודע..!

  4. הייתי אתמול בלבונטין והיה פשוט מעולה… מומלץ בחום! אם אני לא טועה יש עוד הופעה בקרוב… האוזניים קשובות

טראקבאק לפוסט

  1. ירונה כספי - מאפיה של אישה אחת וגם אסנת הראל

התגובות סגורות.