הגרלת כרטיסים להשקה של תעני אסתר

בפרסום שורות אלה, אהיה כבר בדרך לאינדינגב. אם לא יכלתם ללכת בגלל העבודה, מחלה לא צפויה, חטיפה של חיזרים, או שפשוט לא שכנעתי אתכם ללכת, תנחומי. אממה, יש הופעות מעולות כל הזמן, ואני רוצה להמליץ ולחלק לכם כרטיסים לאחת מהמשובחות שבהן.

נתקלתי בתעני אסתר בפעם הראשונה כשהם כמעט זכו לפתוח את אינדינגב 2008 באינדיסקר, והשתעשעתי מהשם המשעשע שלהם. עבר זמן מה, ושמם צץ שוב ושוב בכל מיני הזדמנויות, והשירים שלהם בכל מיני תכניות רדיו איכותיות, בין היתר הבחורה עם העיניים שתפס את אוזני. סוף כל סוף ראיתי אותם בהופעה באמצע יום לוהט באינדינגב 2009 ונגנבתי.

ההופעה שלהם היתה ממש כיפית ומאוד מתאימה לאותו הזמן והמקום. מוזיקה מקפיצה בהשפעה סיקסטיזית כבדה אה-לה-רוקפור בתיבול אינדי פופ עדכני. זה היה בול מה שהיינו צריכים בסופש החם מדי ההוא. תוסיפו לזה את הצליל המחשמל של הפרפיסה, שלהפתעתי נחשבה פעם לכלי קלידים מאוד זול (תודה לליאון פלדמן על האינפורמציה!), והרמוניות ווקאליות מקסימות (זה משהו שתמיד קונה אותי), וקיבלתם את תעני אסתר. בכלל, הם חמודים ותמימים כאלה ומזכירים לי בווייב שלהם חמודים תמימים אחרים שאני מאוד אוהב, את British Sea Power כמובן (שבדיוק יצא להם אי פי חדש, הידד!).

סוף כל סוף הגיעה שעתם, ותעני אסתר משחררים לאוויר את אלבום הבכורה שלהם. אני מאוד סקרן לשמוע אותו ומקווה שהם לקחו את המוזיקה שלהם באולפן עוד כמה דרגות פסיכדליות קדימה. ב-14-15 לאוקטובר הם ישיקו אותו רשמית בשלוש הופעות עם שלל אורחים חגיגיים - מנהיג בום פם האלמותי והשפמנוני אורי כנרות, אילן וירצברג, נעם רותם, שלמה יידוב, כהן @ מושון, ועוד.

רוצים לזכות בכרטיסים להופעת השקה של תעני אסתר? בכיף! 2 מהמגיבים לפוסט זה יבחרו רנדומלית ויזכו בכרטיס להופעה של תעני אסתר ב-15.10 ב-22:30 באוזןבר (ההגרלה תערך יום לפני ההופעה, הזוכים יקבלו הודעה במייל). כדי שיהיה מעניין, ספרו לי בתגובה מי הלהקה החמודה/תמימה האהובה עליכם. נתראה בהשקה!

תעני אסתר - פלאייר השקה

  1. אלך על הקלאסי –
    כוורת :)

  2. שירה says:

    חיה מילר

  3. אורי says:

    הספייס גירלז.

  4. אירית says:

    בל וסבסטיאן!

  5. גיא says:

    שממל! הכי חביבים שיש וגם קצת חמודים…

  6. ליאור צור says:

    בל אנד סבסטיאן, ברור!

  7. רוני says:

    Miss Li
    חמודה מאוד, ויש מצב שגם תמימה…

  8. אמיר says:

    כוורת, רק בגלל שמישהו אחר אמר. אבל אם זה תלוי בי, אז Shotgun Crackers החמודים (http://www.youtube.com/watch?v=EpNRUOomPtY)

  9. lenny g says:

    TMBG
    ואפילו יש אחד עם פרפיסה

  10. חן says:

    הבחורה עם העיניים. וים יבשה. מותר לבחור את תעני אסתר עצמם?

  11. LOVE והחלונות הגבוהים

  12. רועי פרידמן says:

    SFA

התגובות סגורות.