התחלה!

ברוכים הבאים להשקה החגיגית של הבלוג החדש, החדיש, והמחודש שלי, המאזין! אלה מכם שהגיעו מהבלוג הקודם שלי, תרבות, ניכור, שעמום ויאוש, ברוכים השבים, ותודה שהמשכתם איתי. מי שלא הכיר את הבלוג הקודם שלי, אז חבל כי כתבתי שם לא מעט דברים טובים, אבל אשמח להכיר, תשאירו לי איזה תגובה.

למה המאזין? כל הרעיון הגיע בזכות קוואמי דה לה פוקס הגדול. לעיתים הוא מצטט משהו שאני כותב בתור תגובה בבלוג הקצה או במצעד אלבומי השנה המסורתי, וכשהוא עושה זאת הוא תמיד אומר "המאזין עידו שחם כותב...". הבנתי פתאום שהוא קלע בול. לא רק בגלל שאני אכן מאזין לקצה בגלגלצ, אלא שאחד מהמאפיינים הגדולים שלי בתור בן אדם היא כמות המוזיקה המטורפת שאני שומע. לא בגלל שאני רודף כל הזמן אחרי הדבר הבא, אלא בגלל שמוזיקה מלווה אותי כל הזמן לכל מקום שאני הולך. גם אם אין לי אזניות אייפוד באזניים, עדיין רצה לי מוזיקה בראש, אייפוד מנטלי שכזה. גם כשאני מנגן אני מאזין, לא רק לעצמי אלא יותר לשאר חברי הלהקה. בצורה יותר גורפת, כשנכנסים איתי לשיחה רצינית אז אני יושב ומאזין. להאזין זה גם סוג של זן למי שמבין.

אמרתי פעם שאני לא עובד בשביל הבלוג שלי, הבלוג שלי עובד בשבילי. הבנתי באיזשהו שלב שהמשפט הזה הרבה יותר נכון ממה שהתכוונתי אליו. בזכות הבלוג הכרתי גם וירטואלית, וגם פנים מול פנים, המון אנשים מעולם המוזיקה. החל משרופי מוזיקה נוספים, דרך בלוגרים מוכרים ולא מוכרים, מוזיקאים ולהקות, וכלה באנשים שעומלים מאחורי הקלעים במיוזיק ביזנס. אפילו התחלתי לעבוד בתחום המוזיקה, וודאי שלבלוג יש חלק חשוב במהלך הזה. אז הבנתי סוף כל סוף שכדאי להחזיר אהבה ולעבוד קצת בשביל הבלוג. מגיע לו אחסון משלו, דומיין משלו, עיצוב חדש, ווידג'טים מדלוקים, ואת כל מה שיש לבלוגים היום ולי אין.

אז הנה אנחנו כאן, בבלוג החדש ובזמן הזה. מה יהיה פה? כמובן שאמשיך לכתוב על מוזיקה שמגניבה לי את התחת שהיא לא בדרך כלל המוזיקה שמגניבה לבלוגרים האחרים את התחת. אנחנו מתחילים עשור חדש, ואם לשפוט לפי העשורים הקודמים זה אומר שיתחילו לקרות דברים חדשים ומעניינים, שלהקות חדשות שנמצאות במרתפים, מוסכים, וחדרי חזרות ברגעים אלה יעלו לתודעה בתקווה שהם ירטיטו אותה. כמובן זה לא פוסל לעסוק באוצרות מוזיקליים מהעבר, יש כל כך הרבה כאלה ואני בטוח שאמשיך לגלות להקות מעולות שפספסתי משנים עברו.

אמשיך לסקר דברים מגניבים בזירה הארצית. יש המון מוזיקה מעניינת שמתרחשת פה מתחת לאף שלנו, ואני מרגיש שהבלוגוספירה יכולה לעזור בשביל לתת כבוד וחשיפה. צריך לייצג יותר טוב את הפלורליזם המוזיקלי שקורה בשוליים הרבה לפני שאחד מהפורטלים מחליט להתייחס לזה.

אני מרגיש כמו קפטן שעומד על הספינה החדשה שלו בנמל, רגע לפני שבירת בקבוק השמפניה להפלגת הבכורה. מולי יש אוקינוס עצום של אפשרויות ואני עומד לצאת לדרך, בתקווה להגיע ליבשות חדשות ואיים אקזוטיים. המסע על הספינה הקודמת היה מרתק, ואני מקווה שהמסע על הספינה החדשה יהיה עוד יותר קסום. מאוד מקווה שתפליגו איתי, תעדכנו את ה-RSS-ים, הבוקמארקים, והקישורים לפה, ושנהנה לנו ביחד במסע שנמצא לפנינו. מה שבטוח, יהיה מוזיקה.

כהרגלי בקודש אני מפנה את המיקרופון אליכם - מה אהבתם בבלוג הקודם? מה יעניין אתכם לקרוא בבלוג החדש? יש משהו שבלוגי מוזיקה אחרים בארץ מזניחים ותשמחו לראות פה? ספרו לדוד שחם בתגובות!

  1. ליאור says:

    מזל טוב על הבלוג החדש!
    אהבתי את העיצוב, והשם מעולה ממש.

  2. תתחדש!!
    מחכה בכליון עיניים ואזניים לקרוא את הבלוג, מת על הכתיבה שלך. מבחינתי, אל תשנה דבר, פשוט תמשיך את הקו של הבלוג הקודם. :)

  3. AmiRach says:

    יו! הנה עולמות חדשים נפתחים, בפניך, ובפני אחרים!
    מזל טוב, ובהצלחה.

  4. אהבתי. הרבה יותר קל לקרוא כאן ואני בהחלט מאדיף את השם הנוכחי. רק שתדע שלא יוצא לי מהראש הראיון ההוא שעשית לו פוסט בפייסבוק. ההוא עם הילד בן ה-14 שפורץ לג'ון לנון למלון ומראיין אותו. דברים שכאלה אל תחסוך מאף אחד!
    מזל טוב.

  5. ברכות, איחולים ושאר תופינים.
    הבית החדש נראה משהו!

  6. אופיר says:

    תתחדש עידו, הבלוג נראה נהדר. אבל צריך להגדיל את החלונית טוויטר וצריך אפליקציה ענקית לפייסבוק! (;

  7. קסטה says:

    תתחדש ובהצלחה!
    הוספתי את "המאזין" לרשימת הבלוגים כאן:
    http://www.kaseta.net/2006/06/blog-post_29.html
    (ואתה יכול להתעלם מהייל ששלחתי לך… :-)

  8. גד says:

    שיהיה הרבה בהצלחה

  9. נמרוד says:

    נראה אחלה! כדאי אולי ליבא את הפוסטים מהבלוג הקודם לכאן – לפחות את אלו שעוסקים במוזיקה, יש שם כמה אוצרות אמיתיים…

  10. יא! מזל טוב!
    אני שמח לראות שנמצא הכיוון המיוחל. בהחלט אחלה שם לבלוג!

  11. תתחדש! (ורד מיד מהספינה, מחלת ים זה לא פיקניק)

  12. תחדדש. נראה עדיף. אבוא לבקר

  13. מזל טוב, איזה יופי!

  14. מזל טוב בנאדם, התרססתי.

  15. candy says:

    תתחדש! (גם על העבודה )

  16. אור_בי says:

    תתחדש עידו.
    נראה לי שמה שהייתי רוצה לראות כאן,
    זה כמו שפעם אמרת לי,
    שתכתוב על כל מה שבא לך ומגניב אותך.
    יש לי את התחושה שזה מקום מצויין להיות בו.

    בהצלחה!

  17. אני מצטרפת למזל טובים מכולם, ומקווה שתבוא היום בצהריים.
    חוץ מזה מזתומרת אנלא נראת בשלנית??! נעלבתי! טייק א לוק http://www.flickr.com/photos/your_frangipani/

  18. מיכל says:

    גיליתי אותך רק היום מסתם שוטטות ברשת
    יש כאן דברים מגניבים ואנחנו באותו ראש מוזיקלי אז אשמח להתעדכן :-))

התגובות סגורות.