הופעות הופעות הופעות

אולי אתם מכירים את התופעה. אני נתקל במישהו ברחוב שלא פגשתי מלא זמן. בגלל שאני כביכול מומחה למוזיקה, משתרבבת בין הסמול טוק השאלה "אז איזה הופעות כדאי ללכת לראות השבוע?" הרי ברור שאני זוכר בעל פה את לוח ההופעות של כל הלהקות וכל המועדונים בארץ, לא?

חוץ מהמלצות כלליות לראות תופעות קוסמיות כמו המידנייט פיקוקס בהופעה, הייתי שולח אותם לבלוג אטמי אזניים. מדי שבוע נדב לזר וצוותו הנאמן סיכמו את כל ההופעות ששווה לראות, וזה היה פשוט תענוג. אבל נדב החליט לקחת הפסקה מהבלוג עד להודעה חדשה, מה שאומר שאין אצלו עוד פוסטים נוקבים על הסצינה, ואין המלצות על הופעות.

נכון, יש את פייסבוק. אבל אם אתם לא חברים של הפרופילים הנכונים, לא תקבלו את ההזמנות שאתם אשכרה רוצים לקבל. גרוע מכך, אם אתם חברים של הפרופילים הלא נכונים, תקבלו כל מיני הזמנות ספאמיות של הופעות שלא מעניינות אתכם בכלל. אז מה עושים? או.

לאחרונה עלו לאוויר 2 אתרים חדשים שיעזרו לכם למצוא משהו טוב לראות הלילה. אם אתם מומחי המוזיקה המקומיים, תוכלו להיות רגועים ולשלוח את הסמול טוקרים לשם. אם אתם סמול טוקרים, תאלצו למצוא שאלה חדשה לשאול אותנו.

הופעה סוערת ברוגטקה של מטען, צולם על ידי יעל מאירי המוכשרת

הופעה סוערת ברוגטקה של מטען, צולם על ידי יעל מאירי המוכשרת

הראשון הוא אפרכסת. הבלוג החדש הוקם על ידי הצוות המוכשר מאחורי ההמלצות השבועיות של אטמי אוזניים שיצאו לדרך עצמאית. מדי יום שישי תמצאו בבלוג המלצות להופעות בשבוע הקרוב. יש סינון, שזה אומר שמפרסמים דברים איכותיים, ומצד שני שלא מפרסמים הכל, אז דבר או שניים עלולים להתפספס. מחלקים באפרכסת גם כרטיסים מדי פעם, ונראה שיש גם מקום לביקורות על הופעות למרות שלא עלו עדיין פוסטים בעניין. הם גם עובדים על ההתממשקות לגוגל קלדנר, בדיוק כמו שהיה פעם. סחטיין.

השני הוא האתר החדש GoingOut. היה לי רעיון דומה לפני חצי שנה, אבל התעצלתי ולא מימשתי אותו, אז שאפו ליזמי האתר. מדובר בלוח הופעות לכל דבר, רק שבמקום שפרסום ההופעות יהיה נתון לידיהם של עורכים, כפי שנהוג בד"כ, זה סוג של ויקי הופעות שבו כל אחד יכול לפרסם. חובבי ההופעות מצידם יכולים לסנן באתר בדיוק את ההופעות שהם רוצים לראות לפי ז'אנר, מיקום, וכו' מה שמקל למצוא את האירועים שאשכרה מעניינים אותנו. יש התממשקות לאירועים בפייסבוק, המלצות לפוסטים בבלוגי מוזיקה נבחרים (אה המ), ואפילו ניוזלטר שבועי ששולח הופעות מועדפות למייל. סחטיין2.

מעבר לכך, יש את הבלוג הירושלמי הידוע במחוזותיו מסיבות בטחוניות, לו"ז הופעות חו"ל מעודכן תודות לחבר'ה החרוצים במונוקרייב, וכמובן שאפשר תמיד לדגום את אתר מועדון ההופעות הקרוב לביתכם (אוזןבר, לבונטין 7, בארבי, תמונע, רוגטקה, אוגנדה, הצוללת הצהובה, הקצה, המעבדה, עשן הזמן, הפטריה, הביט, מרתף 10, וכו').

יש לכם עוד מקור טוב להופעות? ספרו בתגובות, ונתראה ברוקנרול.

  1. חמוטל says:

    עידו, תודה על הפירגון!! :)
    אעז ואגיב בשם חבריי ל"אפרכסת" ואומר ש-
    קצת פחות מחודש באוויר ועדיין לומדים את העניינים (היה לנו מורה טוב :))
    הדגש של הבלוג הוא בעיקר מוזיקת השוליים ומכאן גם סיקור ההופעות; משתדלים לפספס כמה שפחות הופעות/אירועים (מה לעשות שלא כולם משתפים פעולה..) ומקבלים בברכה הערות לתיקונים.
    אכן מקווים שבקרוב יתממשק לבלוג הגוגל קלנדר וגם פועלים למלא בקרוב את לשונית הביקורות.
    כולם מוזמנים להציץ, להגיב, להעיר ולהאיר.

    שוב תודה על האיזכור ותתחדש על הבלוג החדש!

התגובות סגורות.