המאזין לייב

בשקט בשקט מבלי ששמתי לב המאזין חגג שנה של האזנה בינואר. למרות כמה אירועים מצערים, זו היתה שנה ממש מוצלחת. כתבתי פוסט חדש כל שבוע-שבועיים, שמעתי להקות חדשות בארץ ואף יצא לי להכיר את האנשים הנפלאים שמאחוריהן, חילקתי כרטיסים להופעות תודות לשיתופי פעולה מעולים, התארחתי ברדיו, ראיתי לא מעט רוקומנטריים, ובכלל קיבלתי את ההרגשה שהמאזין נהיה לשם סמי מוכר בסצינה.

כסוג של חגיגה לשנה הבלוגית האיכותית שהיתה ובכלל בשביל הכיף, הזמנתי את בלוגרי העל אורי זר אביב מאור בזוויות ונמרוד ספיר מטאפאס וטאפאס להצטרף אלי להשתלטות בלוגרים על השסק ביום שלישי ה-22.2 החל מ-21:00. נשמיע לכם מוזיקה איכותית בשלושה סטים שונים אך שווים.

מה אני מתכוון לנגן? המנה העיקרית תהיה אינדי רוק לאורך השנים, בעיקר מהממלכה הבריטית. יהיו שם דברים חדשים, נוטיז, מדצ'ססטר, בריטפופ, שוגייז, אלקטרוניקה, ואינדי ישראלי, אם חייבים לתת כותרות. סביר להניח שתשמעו בסט שלי את הלהקה הבאה שמדליקה אותי לאחרונה:

בואו להאזין ולהגיד שלום, ומאוד כדאי לשמוע גם את הסטים של אורי ונמרוד כי הם מכינים מטעמים. להלן האירוע לחובבי הפייסבוק שביניכם, ואפשר להתחבר על הדרך לפייג' של המאזין ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים.

כמה תודות לאנשים טובים - תודה לנועם ממיוזיק פקטורי על הכרטיסים והחינניות, מיכל רון מדוקאביב על הכרטיסים והרוקומנטריים, דייס מרקטינג על הג'וב לשעבר ושיתופי הפעולה, אנובה והיי פידליטי על ההפתעות בדואר, גיאחה מהעונג שלינקק לבלוג שלי אינספור פעמים, נדב לזר מאטמי אוזניים על כל הפעילות שלו למען המוזיקה בארץ, לאון פלדמן על הפירגון ועל הקידום המטורף של להקות השוליים, אורן זיגל שאירח אותי ברדיו הר הצופים, אורן ראב שאירח אותי בבלוג שלו, לידידתי אוה שעזרה לארגן את הגיג בשסק ולשסק על ההזדמנות המעולה הזו.

תודה לאדיטורז שנתנו הופעה בלתי נשכחת, קיצו, עדי אולמנסקי ולורנה בי, וטייני פינגרז על הכרטיסים והמוזיקה והיותם אנשים נפלאים, לדן פביאן בלוך על הפוסט האורח והשיחות ההזויות, לאד טרנר ולכל הלהקות המעולות שראיתי או הכרתי השנה. תודה כמובן לכל מי שמגיב וקורא את הבלוג, כיף שאתם פה. מקווה שלא שכחתי אף אחד, ואם כן, אז תודה גם לכם, נתראה בשסק.

התגובות סגורות.