השקות מעוררות

לכל מי שמרגיש שהסצינה מנומנמת לאחרונה, לכל מי שחושב שאין שום דבר חדש ומעניין, יתקיימו החודש 2 השקות של 2 אמנים שסותרים את הרעיונות שלכם.

The Wake Up Suzies - השקת אי פי בכורה ב-18.5, אוזןבר. איזה כיף היה לקבל מייל מהווייק אפ סוזיס. בתוך ים של ספאם מוזיקלי יש להם אי שטוף שמש עם עצי דקל וכובעים אופנתיים. זה אי מארכיפלאגו האינדי פופ שכולל את Cannons (לשעבר Cannons Of Pedro, חבל ששיניתם את השם חבר'ה) ואף Shout Out Louds.

הסוזיז עושים מוזיקה פשוטה וקליטה עם הצליל העכשווי רווי הריוורב והלוק הגרובי. בהיעדר מספיק קהל מקומי מבין עניין הם ימצאו עצמם בקרוב בחו"ל, כמו רוב להקות השוליים המשובחות ששרות באנגלית. כרגיל, אני מפציר בכם ללכת לראות אותם לפני שזה קורה.

רותם אור, השקת אלבום ב-24.5, תיאטרון תמונע. רותם אור נמצאת בשטח כבר זמן מה. היא היתה סינגר/סונגרייטרית אקוסטית מזרם הסינגר/סונגרייטרים האקוסטים, זרם שפחות מעניין אותי. אבל משהו השתנה. בשנים האחרונות היא לקחה תפנית מוזיקלית לכיוון איסלנד. היצורים הקסומים ששוכנים באי המרוחק נתנו לה מקלדת שליטה מכושפת ולימדו אותה את הקסם המוזיקלי שלהם.

ראיתי אותה בהופעה בחודש שעבר עם ההרכב החדש והמשובח שלה, וקרה שם משהו מיוחד ולא מובן. סימפולים, גיטרות מרחפות, ותיפוף מינימליסטי שהזכיר לי את ההופעה של ג'יימס בלייק. כשזה לא מובן זה טוב ודורש לראות את זה שוב, ולכן אגיע להשקה של אלבום הבכורה שלה. אני סקרן לשמוע את האלבום בציפייה להפקה אינטרגלקטית.

התגובות סגורות.