שי איז באק - הגרלת כרטיסים להופעה של שי נובלמן

שי נובלמן חזר. בשנים האחרונות לא שמענו ממנו הרבה בחזית המוזיקלית. נכון, הוא כתב את שיר הנושא לסדרה "בובות", הופיע בטלוויזיה, ואפילו הכניס שיר לרוקבנד. ראיתי אותו מסתובב ברחובות תל אביב, אבל התגעגעתי לראות אותו על הבמה.

הקיץ התמזל מזלי לראות אותו באוזןבר חמוש בהרכב חדש וחומר בעברית. שרתי בקולי קולות את "Lonely Boy" ו-"Girlfriend" כאילו שאני שוב בן 20 במועדון הג'ה פן, ונזכרתי כמה כיף להיות בהופעות של שי נובלמן, כוכב הפופ המחתרתי. החומר בעברית הפתיע אותי לטובה עם שיר קצבי על יפו ולהיט אירוויזיון בפוטנציה בשם "נטלי". אחרי הופעה אדירה באינדינגב האחרון שהרקידה את כל הקהל, ועוד הופעה שראיתי בלבונטין זה ברור, שי ממשיך במלוא המרץ.

במדינה מתוקנת שי היה סופרסטאר וגלגלצ היו טוחנים את השירים שלו ללא הפסקה. הוא בורך בכריזמה בימתית ויכולת כתיבת שירים נדירה. אני לא מסוגל לחשוב על עוד זמר שיודע לעשות כזה שואו מהנה ויכול לכתוב כאלה שירים חמוצים מתוקים, שירים עם פזמונים קליטים והוקים והרבה הומור, אבל עם אדג' מחוספס ומי תהום רגשיים.

אני שמח לחלק 2 כרטיסים להופעה של שי נובלמן ביום שישי ה-16.3 בלבונטין 7 בשעה 21:30! כידוע, לא מעט נגנים משובחים ניגנו בלהקתו של שי לאורך השנים, נגנים כמו רוקפור, אלון גבע, ויותם בן חורין. לכן אם ברצונכם להשתתף בהגרלה, אנא תשאירו תגובה וספרו איזה גיטריסט צריך להצטרף ללהקתו של שי. זה יכול להיות כל אחד, אני בעד פיט טאונסנד.

הכרטיסים יוגרלו אקראית בין המגיבים. הזוכים המאושרים יקבלו הודעה למייל ביום חמישי ה-15.3 בשעות הערב. אזרחי הצפון - שי יופיע גם ביום שבת ה-17.3 בשעה 22:00 בפטריה בקיבוץ דן.

  1. רועי says:

    הייתי בהופעה האחרונה של שי ונהנתי מכל רגע
    אני עדיין מתגעגע לימים שבהם גבע אלון היה הגיטריסט בהרכב שלו

  2. moti says:

    אם אני לא טועה, רשימה של גיטריסטים שניגנו עם שי בבלהקה:
    ברוך בן יצחק, אורי כנרות מבופ פאם, רם אוריון, גבע אלון ועכשיו גם עוזי רמירז. אולי שכחתי מישהו…

  3. הילה says:

    שי נובלמן אחד האומנים הישראלים האהובים עליי, פשוט הנאה טוטאלית להקשיב לו שר גם מבחינת הלחן המיוחד ששייך לו וגם הליריקה..
    מעניין איך זה יהיה בעברית

  4. מי שאוהב את רוקפור,לא יכול שלא לאהוב את שי נובלמן,זה פשוט הולך ביחד.גם אני ראיתי אותו כמה פעמים עם גבע אלון. איזה גיטריסט לצרף? מבחינתי קלפטון הולך מצויין,אבל מוכן להתפשר על ארז נץ..שבוע אחרי ההופעה מגיע פיטר באק מREM,אפשר לבקש ממנו שיקדים..

  5. יובל says:

    שי נובלמן! איי לאב יו!
    ומאז שהוא עזב את הצ'יליפפרז יש רק מקום אחד בעולם לפרושיאנטה, טיפה מאחורה וימינה לשי נובלמן עם גיטרה וגם מיקרופון להרמוניות

  6. שימו את שי נובלמן על המפה

  7. ר' תגובתי דלעיל. מחכה לעדכון במייל על תגובות לפוסט

  8. דניאל says:

    אם הוא יופיע עם רם אוריון זה יהיה מגניב.

  9. moti says:

    אוקי..היו עוד גיטריסטים שניגנו עם נובלמן:
    עופר פופקורן מהמגיקאל מיסטרי טור וזכור גם תומר להב מלהקת יוני בלוך ודפנה והעוגיות.

  10. ניר says:

    אני בעד נלס קליין.
    ואם הוא בדיוק עסוק בטור עם וילקו, אז את אנדרס סגוביה. האמת שהוא כבר מת, אבל טאונסנד חצי חרש, שזה כמעט אותו הדבר

התגובות סגורות.