אני שונא את פינק פלויד

תפסיקו לשמוע Pink Floyd. בבקשה. עשיתם סקס לאותו הקטע עם האישה הצווחת ב-"Dark Side of the Moon" כבר זיליון פעם וטחנתם אותם בסופשבוע רגוע בגלגלצ ובפאבים של הקיבוצים ועל גיטרה קלאסית לא מכוונת סביב המדורה עד שהורוד של פלויד נהייה אוף-ווייט. פינק פלויד היתה פעם להקה חדשנית ומהפכנית, בעיקר בתקופה של סיד בארט, והיום היא סמל לשמרנות המוזיקלית של השעמום הבורגני. אתם לא רואים את האירוניה בלהמשיך להתלהב מ-"Comfortably Numb"? אנחנו חיים בעידן בלתי נתפס שנעשית בו יותר מוזיקה מאי פעם, כולה זמינה להאזנה תוך שניות, ואתם עפים על סינגל חדש של להקת דינוזאורים שחצי מחבריה המקוריים עזבו אותה - סך הכל אתם רק עוד לבנה בחומה. אני עם ג'ון ליידון, סולן ה-Sex Pistols, שלקח חולצת פינק פלויד והוסיף מעליה את המילים "I HATE". אני שונא את פינק פלויד. תאזינו למשהו אחר.

(בתמונה: מתופף הסקס פיסטולס פול קוק מדגמן את החולצה)

  1. ציון says:

    מה אכפת לך ממה אנשים מתלהבים?? פינק פלויד להקה מהפכנית, ואז מה אם אנשים "עדיין" מתלהבים ממנה?? אז מה אם יש אנשים שגילו אותה קצת מאוחר או מה שלא יהיה?? פעם אהבת את פינק פלוייד והיום אתה לא, למה בדיוק??
    גם אני אוהב מוזיקה חדשנית שמכניסה אלמנטים שונים ברוק. מה זה העולם הבורגני הזה שאתה מדבר עליו?? אתה מנסה לברוח ממנו בצורה מסויימת או מתעצבן שאנשים "בורגנים" שומעים פינק פלוייד??
    שחרר יא גבר!

התגובות סגורות.