אינטרו 34: Solar Wind - צלילה עצמית בחלל

גל ההרכבים האינסטרומנטליים שמשלבים בין ג'אז, רוק, ואלקטרוניקה ממשיך עם ההרכב החדש Solar Wind. הם נמצאים בעיצומו של קמפיין הדסטארט לקראת אלבום בכורה ורוצים לקחת אתכם לטריפ של צלילה עצמית בחלל.

1. מי חברי הלהקה?

מתן גילת, דור בירן, איגי ג'קסון-כהן.

2. מאיפה אתם ואיך נפגשתם?

ירושלים, גדרה, ונס ציונה. עכשיו כולם בתל אביב וגבעתיים. יצא לנו לנגן אחד עם השני בפרויקטים אחרים, מתן הקים את ההרכב עם דור ואיגי הצטרף בהמשך.

3. איך אתם מתארים את המוזיקה שלכם?

מסע בדימיון, טריפ חללי שבו אתה יכול לצלול לתוך עצמך, או לצאת מעצמך, לרחף, לזוז, לעצום עיניים. המוזיקה שלנו אינסטרומנטלית, וגם כשהיא מגיעה למקומות עוצמתיים היא משאירה הרבה מקום לכל אחד לחוות אותה בדרכו, להרגיש משהו שהוא קצת שונה ולקבל תחושה של התבוננות מבחוץ על החיים.

4. כיצד בחרתם בשם ההרכב?

Solar Wind זה זרם חלקיקים שיוצא מהשמש, וגורם לכל מיני תופעות החל מהזוהר הצפוני ועד שיבושים של מערכות אלקטרוניות. מתן בחר את השם כי זה מאוד התחבר לו למוזיקה שהוא התחיל לכתוב להרכב - משהו שנותן תחושה של מסע בחלל, של צבעים, ושל חשמל.

5. מה אתם שואפים לעשות מבחינה מוזיקלית?

אנחנו מכוונים להעביר רגש וסיפור דרך המוזיקה, גם באלבום שיוצא בקרוב, וגם שואפים להצליח להגיע לזה ממקומות חדשים בהמשך ולהפתיע את עצמינו ואת הקהל. מעניין אותנו להתפתח עוד בכיוון של לשלב את הנגינה שלנו עם מוזיקה אלקטרונית ועם חווית ויז'ואל שלמה בהופעות.

6. מה אתם עושים חוץ מלנגן?

כולנו פעילים כמוזיקאים בעוד פרויקטים, מלמדים, ומתן גם עובד עכשיו בסטארט אפ של מוזיקה. בעיקר מנגנים.

7. ממה אתם מושפעים?

כל אחד מאיתנו בא מעולם קצת שונה וזה חלק מהיופי (ולפעמים גם הקושי) כשאנחנו ניגשים לעיבוד. ההשפעות העיקריות באות מרוק קלאסי, ג'אז מודרני, מוזיקה אלקטרונית, מוזיקה ישראלית, פרוגרסיב, ופיוז'ן.

8. איזה אלבום הייתם לוקחים לנסיעה בכיוון אחד למאדים?

אנחנו בטח קצת שונים בזה, אבל בתור זה שכותב את המוזיקה מתן היה לוקח את "Dark Side Of The Moon" של Pink Floyd.

9. איזה אלבום הייתם מוחקים מדפי ההיסטוריה האנושית?

מה שצריך להימחק נמחק מעצמו עם הזמן.

10. איזה אמן הייתם רוצים לחמם ולמה?

היינו מאוד שמחים לחמם את פאט מת'יני, כולנו הושפענו ממנו ולקחנו הרבה השראה מהמוזיקה שלו. עוד אמנים שעלו: Aaron Parks, Allan Holdsworth, David Gilmour, Sigur Ros, The Cinematic Orchestra

11. מה עוד תרצו להוסיף, בלי קלישאות או קידום עצמי?

יש משהו מאוד משחרר בלהוציא דברים החוצה, במיוחד כשמדובר באלבום בכורה. ההרכב קיים כבר לא מעט זמן (כמעט 3 שנים), ואחרי תקופה של בישול ארוך ואיטי משתחררת הרבה אנרגיה. זה מאפשר לדברים חדשים לקרות ולזוז קדימה וזה בא לנו מאוד מדויק עכשיו.

הופעות קרובות:
3.9, הודנא, תל אביב

התגובות סגורות.