אינטרו 4: הפוסט רוק הצעיר של The Name's John

הפוסט רוק מתחזק בארץ. להקות כמו Tiny Fingers ו-TATRAN מפוצצים את הבארבי כל פעם מחדש, ועוד עם מוזיקה נסיונית שמרימה את הרוח לגובה של תחנת החלל הבינלאומית. The Name's John, חמישיית פוסט רוקרים צעירה, ממתינה בעקבותיהם לשיגור. הם עובדים כרגע על מיקסים לאלבום בכורה ובינתיים שחררו ממנו שני קטעים מסחררים באי פי "Young". תכירו.

1. מי חברי הלהקה?

נבו סיון - גיטרה, שון ממון - גיטרה, ילון שחורי - תופים, בר מרחב - בס, אלון שוער - תופים.

2. מאיפה אתם ואיך נפגשתם?

כולנו מאזור מגידו, כולנו למדנו באותה אולפנה למוזיקה והכרנו שנים. באיזשהו שלב אני וילון המתופף החלטנו לג'מג'ם ביחד וסתם שיחקנו קצת עם דברים. עצרנו באיזשהו שלב כי לילון היו בגרויות וזה היה יותר מדי לחץ. חודשיים אחר כך שלחתי לו הודעה ואמרתי "בוא נמשיך את מה שהיה!" דיברנו עם שון ובר והם החליטו להצטרף. אני חושב שעשינו חזרה אחת או אפילו לא היתה חזרה לפני שהחלטנו שאנחנו רוצים עוד כלי. שאלנו את אלון אם הוא רוצה להצטרף והוא מיד קפץ על ההזדמנות ומשם הכל היסטוריה.

3. איך אתם מתארים את המוזיקה שלכם?

פוסט רוק. משום שהטווח של הז'אנר הזה כל כך רחב, בין אם זה דברים מאוד אמביינטים או דברים שמאוד מבוססים על ריפים, נורא קל להכנס תחת הכותרת הזאת ובתוכה לעשות תכלס מה שנרצה.

4. כיצד בחרתם בשם ההרכב?

לשם שלנו אין שום משמעות בתכלס. כשהתחלנו היינו צריכים מקום לדבר ולשלוח דברים אחד לשני אז המתופף שלנו הקים קבוצה סגורה בפייסבוק של הלהקה. כשהוא היה צריך לכתוב שם לקבוצה הוא פשוט כתב משהו רנדומלי. כשראינו מה הוא כתב פשוט זרמנו עם זה וככה זה הגיע ל-The Name's John.

5. מה אתם שואפים לעשות מבחינה מוזיקלית?

לנגן מוזיקה ששוברת את הכללים פחות או יותר. אנחנו מנגנים מוזיקה אינסטרומנטלית כי לא רצינו להתחייב למסר מסויים או שפה, רצינו פשוט לנגן מוזיקה במובן הכי טהור שלה.

6. מה אתם עושים חוץ מלנגן?

שניים מאיתנו (אלון וילון) בצבא, שון הגיטריסט שלנו כרגע בשנת שירות בדרום, בר הבסיסט כרגע עושה שירות לאומי ואני כרגע לומד שנה א' ברימון.

7. ממה אתם מושפעים?

כל אחד מאיתנו בא מכיוון שונה לגמרי, חלק מאיתנו באים יותר מכיוון של רוק קלאסי ומטאל וחלק באים מכיוון של מוזיקה אלקטרונית ופוסט רוק וכל זה מייצר את הסאונד שלנו. השילוב בין הטעם האישי של כל אחד מאיתנו.

8. איזה אלבום הייתם לוקחים לנסיעה בכיוון אחד למאדים?

חד משמעית "Shvat" של טאטרן.

9. איזה אלבום הייתם מוחקים מדפי ההיסטוריה האנושית?

דיברנו על זה הרבה ולא הצלחנו למצוא אלבום שאנחנו שונאים מספיק בשביל למחוק.

10. איזה אמן הייתם רוצים לחמם ולמה?

Sigur Ros. כי לטוס לאיסלנד זה חלום וכי הם פשוט מדהימים.

11. מה עוד תרצו להוסיף, בלי קלישאות או קידום עצמי?

יש בארץ מוזיקה אינסטרומנטלית אדירה. בין אם זה Tiny Fingers או TATRAN או כל מיני הרכבים אחרים, פשוט לכו להקשיב לזה, לא תתחרטו.

התגובות סגורות.