אינטרו 42: Yavin Aalto - נויז רך

כשמועדון הגדה השמאלית פעל לפני כעשור ומעלה, הייתי הולך מדי פעם להופעת נויז במקום, לשמוע כחכוחים ורעשים אלקטרוניים של מיקסרים שמתחברים לעצמם ופדאלים בלופ. אני כבר לא כל כך מעורה מה קורה בסצנת הנויז המקומית, כך ששמחתי להתקל ב-"Cara Sui", אלבום אמביינט נסיוני של אמן חיפאי בשם Yavin Aalto שעוסק ביצירת מוזיקה למחול והחליט להרעיש לנו סולו. תכירו.

1. מי חברי הלהקה?

עקרונית—זה רק אני. מידי פעם מארח או עובד עם אנשים אחרים—זה תמיד נחמד.

2. מאיפה אתם ואיך נפגשתם?

אני מחיפה (הדר—רפריזנט!).

3. איך אתם מתארים את המוזיקה שלכם?

כששואלים אותי אני אומר "אמביאנט אקספרימנטאלי", אבל אישית אני חושב ש-Soft Noise יותר קולע.

4. כיצד בחרתם בשם ההרכב?

תערובת של כינויים מתקופות שונות.

5. מה אתם שואפים לעשות מבחינה מוזיקלית?

ליצור חוויה שהיא מצד אחד מעוותת ומצד שני די סטואית. זה, ולמצוא סיפור בתוך סמפל של 300 מילישניות.

6. מה אתם עושים חוץ מלנגן?

שקלתי קריירה אקדמית אבל בסוף אני עובד כמו סאחי בהייטק. שאר הזמן אני בקולנוע.

7. ממה אתם מושפעים?

זה לא פשוט לשים את האצבע באופן מדויק.

1. מלחינים כמו ג'ון קייג', גיירגי ליגטי, סטיב רייך, אלבין לוסייה וכו' הם סוג של אייקונות מבחינתי—אני בדיאלוג ביקורתי מתמשך איתם.

2. אמני נויז שהתחילו לשבור את התבנית של מרזבאו, דוגמאת פרוריאנט (שהתחיל לפלרטט עם ואנגליס) הם גם סוג של השפעה חזקה.

3. Eno.

4. מבחינת אומנות הסמפלינג—אף אחד לא מגיע לרמתו של דניאל לופטין (Oneohtrix point never).

8. איזה אלבום הייתם לוקחים לנסיעה בכיוון אחד למאדים?

אוף, שאלה קשה. אולי Godspeed You! Black Emperor- “Lift Your Skinny Fists Like Antennas to Heaven!”?

9. איזה אלבום הייתם מוחקים מדפי ההיסטוריה האנושית?

היטמן 7.

10. איזה אמן הייתם רוצים לחמם ולמה?

Alva Noto, בעיקר כשהוא עובד עם מוזיקאים/אמנים אחרים, יוצר תערובת של אמנות סאונד, נויז ומינימליזם ששואלת הרבה שאלות. העבודות האחרונות שלו מציגות סוג של תשובה בעניי—שהמוזיקה שאני שואף ליצור היא גם, איכשהו, בספקטרום של התשובה שלו.

11. מה עוד תרצו להוסיף, בלי קלישאות או קידום עצמי?

אחרי האלבום הזה החלטתי שאני רוצה להמשיך בקו של קולבריישנים. השאיפה היא לארח מישהו שהוא לא אני בכל טראק חדש. אני מפנטז על לעבוד עם רביעיית/חמישיית כלי קשת. מהניסיון שלי עם מוזיקאים קלאסיים, את רובם זה לא מעניין אלא אם כן הם יכולים להוציא מזה כסף טוב כחלטורה (וככה נאבד גם כל אלמנט של עבודה משותפת, כי הם פשוט שכירים שלך). זה חבל בעיני.

אלבום הבכורה של יבין אלטו זמין להאזנה ורכישה בבנדקמפ

התגובות סגורות.