אינטרו 12: FEHER - אלקטרוניקה של אישה אחת

בעשור הנוכחי עלה מודל חדש למוזיקאיות, ה-One Woman Show: אישה אחת ששרה, מנגנת, רוקדת, ומפיקה, והכל במקביל בעזרת פלאי הלפטופ וטריגרים עם נורות LED צבעוניות. יוצרות כמו Grimes ועדי אולמנסקי כבר מטריפות את הרחבות, ועוד רבות הבינו שהן יכולות להשליט פופ אלקטרוני בעזרת מקבוק ותדמית מסתורית, למשל עדי פהר, שרוצה להכניס אתכם לסרט קסום ויכולה לקבל השראה מחיוך של כלב.

1. מי חברי הלהקה?

אני: עדי פהר. זה פרויקט הסולו הראשון שלי שכתבתי והלחנתי. בכתיבת המילים של האלבום היתה שותפה חברתי הטובה לי טריפון, ומופיעים איתי על הבמה אור בהיר, שהפיק את האלבום, ואיתן רז על תופים.

2. מאיפה את?

נולדתי בחדרה. אמא שלי חיה בחדרה ואבא שלי בפרדס חנה אז נדדתי בין לבין.

3. איך את מתארת את המוזיקה שלך?

חלומית ועצובה, מציאותית ושמחה - אני חושבת שיש בה הכל מהכל. האלבום נכתב בתקופה של 4 שנים שבתקופה הזאת היתה שמחה גדולה וגם עצב עצום אז המוזיקה שלי היא כל מה שעברתי וכל מה שאעבור.

4. כיצד בחרת בשם ההרכב?

FEHER זה שם המשפחה שלי. זה שם המשפחה מהצד של אבא שלי - ניצולי שואה שכולם כבר לא פה - ויש משהו יפה בשם משפחה שעובר עם שרשרת הדורות, אז זה עובר גם לתינוק שלי, שזה הפרויקט המוזיקלי שלי.

5. מה את שואפת לעשות מבחינה מוזיקלית?

לייצר חווית במה כמו חוויה של סרט קסום/עולם אחר, חוויה שהקהל מגיע להופעה ונסחף לתוך עולם של מוזיקה וויז'ואל ותנועה, וכשהוא יוצא החוצה הוא לא זוכר מילים של שיר אלא מרגיש כאילו עבר משהו משמעותי. אני מקווה להצליח לייצר את זה גם בקליפים יום אחד, אבל הופעות זה הדבר הכי חזק והכי משמעותי לטעמי, זה הרגע האמיתי שהמאזין/צופה יכול להתחבר אליו.

6. מה את עושה חוץ מלנגן?

מצלמת חתונות, אוכלת הרבה גלוטן ומנסה להיות אופטימית בזמן שהעולם הוא לא מקום כל כך אופטימי.

7. ממה את מושפעת?

קלישאה, אבל באמת שמהכל. יש ימים שאהיה חסרת השפעה גם אם הדבר הכי קסום יחלוף מול פני ואוזניי, ויש ימים שההשראה תגיע מריח של גשם, כאב גב, מישהו שדרס אותי עם אופניים, או חיוך של כלב. באמת שזה יכול להגיע מכל דבר.

8. איזה אלבום היית לוקחת לנסיעה בכיוון אחד למאדים?

בא לי להגיד "Dummy" של Portishead, אבל אהיה עצובה כל הזמן בגלל האלבום הזה ונראה לי שמגניב במאדים, אז: David Bowie - The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars, או בקיצור "Ziggy Stardust", והייתי מוסיפה לו את "Life on Mars" אם כבר הגעתי למאדים.

9. איזה אלבום היית מוחקת מדפי ההיסטוריה האנושית?

Fiona Apple - When the Pawn. זה האלבום שליווה אותי שנים רבות והוא חלק ממי שאני, אז הייתי מוחקת אותו לרגע בשביל לראות איך אני בלעדיו ב-2016, ואז הייתי מחזירה אותו כי הוא מושלם!

10. איזה אמן היית רוצה לחמם ולמה?

אפשר להופיע על במה בפסטיבל בין Fever Ray ל-FKA Twigs? תודה!

11. מה עוד תרצי להוסיף, בלי קלישאות או קידום עצמי?

ככה רושמים קלישאות ביפנית: 決まり文句
וככה רושמים קידום עצמי ביפנית: 自己宣伝

  1. Reut Ino says:

    וואו את מדהימה ! מוכשרת ומיוחדת :) מחכה לעוד שירים וקליפים שלך ♥

  2. כמה שאת קסומה כובשת ומוכשרת ❤️❤️

התגובות סגורות.