HIPSTERFEST 2015: פסטיבל אינדי אמיתי

- זו היתה בדיחת 1 באפריל! תודה על ההתעניינות -

חברים: אני מתרגש להכריז על פסטיבל HIPSTERFEST 2015 שיתקיים בנמל אשדוד ב-28-29 באוגוסט!

אינדינגב ויערות מנשה נהיו לגמרי מיינסטרים. זה סבבה אם בא לכם לראות הופעות סופר-סחיות כמו הדג נחש, מרסדס בנד, ומוניקה סקס, בעוד סצינת האינדי נדחקת, כרגיל, לשוליים.

הבנתי שנמאס לי רק להאזין. נמאס לי שאין בארץ פסטיבל ששווה ללכת אליו, כזה שאשכרה יחדש ויכיר לי להקות מדהימות שמעולם לא שמעתי עליהן. לכן, החלטתי להוריד את האוזניות, ולהקים פסטיבל אינדי חדש: היפסטרפסט 2015.

היפסטרפסט יתקן את כל העוול של פסטיבלי האינדי בארץ. במקום שלושה ימים בלי מקלחת, היפסטרפסט יתקיים במתכונת של יומיים. זה יהיה הפסטיבל האורבאני הראשון בישראל, ואני בקשר מול פסטיבל Primavera מברצלונה בספרד כדי שהיפסטרפסט יהיה רשמית פסטיבל תאום. אז תשכחו מאוהלים ומערכות קפה. היפסטרפסט יתקיים בנמל אשדוד, כך שתוכלו להנות מלינה במלונות, סופרמרקטים, פיצוציות, ואפילו מהים. והכי חשוב: אין מתנדבים. כל המעורבים בפסטיבל היפסטרפסט יקבלו משכורת: היח"צנים, המקימים, המפיקים, עובדי הבמה, וכמובן האמנים. אפילו לבמות שלנו יש שמות יותר חמודים: במת הינשוף ובמת הפנדה.

בחרתי את הליינאפ לפסטיבל לאחר האזנה לכ-1000 קטעים של אמנים חדשים מרחבי הארץ. לקחתי מוזיקאים שלעולם לא הופיעו, אבל יוכלו להיות הדבר הבא בפיצ'פורק, לארוז את המזוודות ולכבוש את ברלין. בחרתי אמנים מכל מיני סגנונות, בכל מיני גוונים, עם מוזיקה בעברית, אנגלית, ואפילו גרמנית. אני לא יכול לפרסם עדיין את הליינאפ המלא, אבל הנה כמה מההרכבים האדירים שיופיעו בהיפסטרפסט בבכורה ארצית:

Megasonic Freaks
Wrangled Sushi Mama

זירו
אוכלי הגטאות
The Zigmonds
דרור וסרמן + העורבים
דובי שובי
אירנה זקס-בכור
שפוס
Rory Giligan + The Satan Band

בשבוע הקרוב יעלה אתר מגניב עם כל המידע, הליינאפ המלא, ומכירת כרטיסים. אם אתם אוהבים את הרעיון ומעוניינים לעבוד בפסטיבל, תצרו איתי קשר, וכמובן תנו לייק בפייס.

שיהיה לכולנו היפסטרפסט 2015 אינטרגלקטי!

  1. הליינאפ כבר סגור? נראה לי שאקים להקה במיוחד בשביל הפסטיבל הזה…

  2. יואח says:

    זה די הזוי כי רק אתמול כמעט שלחתי לך מייל בנוגע להתייעצות לגבי ארגון איזה פסטיבל

  3. אפשר את מחולל שמות הלהקות שלך כשאתה מסיים איתו?

  4. למי שלא הבין, HIPSTERFEST היתה בדיחת אחד באפריל שהצליחה מעל ומעבר למצופה. מוזמנים להכנס לדף של המאזין בפייסבוק ולקרוא על הסיפורים מאחורי תרמית הרוקנרול הגדולה: https://www.facebook.com/listener.co.il

התגובות סגורות.