איך לשרוד את אינדינגב

הולכים לאינדינגב בפעם הראשונה? מתלבטים מה לארוז בתיק הגדול? תוהים מה הצורה האולטימטיבית להנות בפסטיבל? מעולה!

אני שמח לבשר שהעברתי לכאן את המדריך להשרדות בפסטיבלי מוזיקה מהבלוג הישן, כולל את התגובות המעולות שחכמי הפסטיבלים השאירו. תאמינו או לא, אבל אפילו אני מסתמך על זה עכשיו כשאני אורז את התיק לאינדינגב, ומודה לסינים או למספוטמים שהמציאו את הכתב שעוזר לי לשמור זכרונות אבודים. טיפ אחד כבר הוכיח את עצמו - לקנות כרטיסים מוקדם. גבירותיי ורבותי, אינדינגב סולד אאוט.

ספציפית לסופש של אינדינגב - קבלו המלצות מהאינדינגבים, ורפרפו ב-FAQ של הפסטיבל. שימו לב גם שתחזית מזג האוויר חוזה לנו גשם! זה בעצם חדשות ממש טובות. לא רק שהנגב יזכה ללגום קצת מים טריים, אלא זה אומר שאינדינגב מצטרף בכך רשמית לשורות הפסטיבלים המובילים בעולם, ושנזכה להפוך או לראות את אנשי הבוץ. אלה יצורים קסומים דמויי אדם שמבקרים מדי שנה בפסטיבלים הכי טובים ביקום ועושים שם הרבה שמח.

כך או כך, מומלץ במיוחד להביא מגפיים או נעליים עמידות במים כדי להשאר יבשים שם למטה, ואולי אפילו איזה מעיל גשם או מטרייה אם אתם עשויים מסוכר. אתם מבינים שגם ככה יהיה חם לאללה שם במדבר, אז איזה כיף שנוכל להתרענן קצת במי גשם טריים.

אם יש לכם טיפים נוספים לאינדינגב או בכלל, תשאירו בבקשה תגובה במדריך. אתם מוזמנים כמובן להפיץ את הלינק בגרסתו הסקסית לכל החברים המבולבלים. תהנו!

  1. אוריאל says:

    אם מישהו עוד מעוניין, אז עוז מוכר את הכרטיס שלו לאינדינגב בזול:
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1000847718

התגובות סגורות.