הגרלה לפסטיבל One Man Band עם Bob Log III

מה משותף בין עדי אולמנסקי, רייסקינדר, ולירון משולם? לא נראה לי שכולם ירושלמנקים, אבל כולם one wo/man band. כלומר, הם עושים מוזיקה לבד ומופיעים לבד, אבל במקום גיטרה אקוסטית הם מלהטטים עם סמפלר-סינתי-לפטופ - החלופה האלקטרונית של הגיטרה-באס-תופים.

אוּנוׂ זה הדואו החדש. שותפות יצירתית יכולה להיות פורה ומתחים הולידו יצירות פופ מבריקות, אבל זה לא מתאים לכולם. לנגן עם עוד אנשים מצריך המון סבלנות וגורם להרבה ריבים. אפשר להחליף את הנגנים בלופים, אפקטים, או אפילו פדאלים שמכים בתופים עם כל רקיעת עקב ואף פעם לא מתלוננים.

הבחירה להיות להקה של איש/ה אחת היא גם בחירה אסתטית. זה נותן ליוצר להביא את הוויז'ן המלא שלו מבלי להתפשר כי הבאסיסט רוצה לדפוק עכשיו סולו עם ווה ווה. התוצאה היא סאונד מינימליסטי מלא, כי במקום לצמצם את התפקיד שלך כדי לתת מקום לעוד ארבעה אנשים, אפשר להגביר ל-11 את כל הנשקים שיש בארסנל - גם בהופעה.

ביום שבת 8.11 יתקיים בפסאז' פסטיבל ה-One Man Band שיציג רצף של להקות של איש/ה אחד/ת. ישתתפו נגה ארז, עוזי ראמירז, דני דורצ'ין, יוגב חרובי, ואורח משוגע במיוחד מחו"ל ששמו Bob Log III. בוב לוג, שלא להתבלבל עם בוב ספוג, נראה כמו קולאז' בין ג'יימס בראון, ג'ון לי הוקר, ו-Daft Punk. הוא עושה פוסט-בלוז: מוזיקה שמושפעת מהבלוז ונשמעת כמו בלוז אבל היא לא באמת בלוז, כמו הניו יורקרים The Jon Spencer Blues Explosion.

רוצים לזכות בכרטיס לפסטיבל? תכנסו לעמוד המאזין בפייסבוק, חפשו את סטטוס ההגרלה, ותגיבו עליו. הזוכה יבחר אקראית ביום חמישי 6.11 בשעה 16:00 ויקבל הודעה בפייסבוק.

התגובות סגורות.