Please The Trees באולפן: המאזין ברדיו 10.10.13

כשהתלבטתי אם ללכת לאינדינגב, בדקתי את התוכנייה לראות אם יש חידושים. גיליתי שהזמינו 2 להקות מחו"ל להופיע בפסטיבל. זה חדש. דגמתי אותן והתחברתי מיד ל-Please The Trees הצ'כיים, אולי בגלל העומק הרגשי של הזמר והמרחבים שנפרסו בצלילים שלהם. קיוויתי לארח אותם אצלי בתוכנית.

שבועיים לאחר מכן קיבלתי הצעה לארח את Please The Trees ברדיו הבינתחומי. בדרך כלל אני מתרגש כשאני מקליט את התוכנית, והפעם התרגשתי במיוחד. זו הפעם הראשונה שאני מארח להקה מחו"ל, ועוד אחת שהתחלתי לאהוב עם האזנות חוזרות לאלבומם האחרון "A Forest Affair".

הלהקה הגיעה בנינוחות לתחנה בליווי אנטרז' צעיר ואירופאי של מנהלת הטור, נספחת התרבות מהשגרירות, ועוד בחור ובחורה לא ברורים אך חמודים. היה קצת מתוח בהתחלה כשאירגנו את הסאונד, אבל ברגע שהתוכנית התחילה הקרח התאדה וצללנו ישר לעומקי המוזיקה והנשמה.

דיברתי עם הסולן וואסלאב על הסיפורים מאחורי השירים, איך הם הגיעו לארץ, צרות של להקות, ועבודה עם מפיקים. לא היתה להם גיטרה אקוסטית, אז הבאתי את שלי, והבאתי גם גלוקנשפיל. זו היתה הפעם הראשונה שהמתופף שלהם, סוואצ'ה, ניגן על הכלי. הם ניגנו בעיקר שירים חדשים ויצרו אווירה קסומה באולפן.

Please The Trees יופיעו ביום שבת 12.10 באינדינגב, וביום ראשון 13.10 בלבונטין 7 בתל אביב.

התוכנית להורדה »

  1. Please The Trees - Hell On Earth
  2. Please The Trees - A Song Is It's Own World (live)
  3. Please The Trees - Not This Way
  4. Please The Trees - Getting Ready (live)
  5. Father John Misty - Tee-Pee's 1-12 (Fear Fun)
  6. Please The Trees - All I Want To Do (live)
  7. Bill Callahan - All Thoughts Are Prey To Some Beast (Sometimes I Wish We Were An Eagle)
  8. Please The Trees - Missing Feeling Nothing (live)

  1. אז בסוף נסעת לפסטיבל, או שהפוסט מפורסם משולחן העבודה בבית? (:

התגובות סגורות.