העתיד כבר כאן 3 - Tiny Fingers + הגרלת כרטיסים

אחרי שהתוודענו לפופ החדשני של לורנה_בי ולרוק האלקטרוני של קיצו, הגיע הזמן להכיר את הפוסט-רוקנרול של Tiny Fingers. קודם כל, תיכנסו מיד למייספייס שלהם ותלחצו פליי בזמן קריאת הפוסט. יש? מעולה. אז בעוד הגיטרות מנסרות לכם את הרמקולים, דעו שטייני פינגרז הם פאוור-טריו פר אקסלנס מפרדס חנה. כן, פרדס חנה. מה, לא יכול להיות שכל העתיד הזה יגיע רק מירושלים?

אם אמרתי בפוסט הקודם שאחרי אינדינגב 2 כולם דיברו על קיצו, טייני פינגרז הוזכרו באותה הנשימה כהפתעת הפסטיבל שהגיעה משומקום וכבשה את כולם בסערת דיסטורשן. כל זאת תודות לשלושת החבר'ה בטייני פינגרז ששולטים בכלים שלהם ביד רמה, ובמיוחד הגיטריסט המוביל אורן בן-דויד שבדרכו להפוך לגיבור גיטרה אינטרגלקטי ומאוד מבוקש בגלל הסאונד המיוחד שלו והוירטואוזיות.

טייני פינגרז עושים רוק אינסטרומנטלי. אני קורא לזה פוסט-רוקנרול כי אמנם הם מתכתבים עם הז'אנרים הסמי-מוכרים כמו פוסט רוק ומת' רוק, רק מזווית יותר בועטת שמושפעת בדרך גם מ-Fאנק, ורוק פרוגרוסיבי (זה לא מילה גסה!). בכלל לא נשמע שהם חיים תחת הגדרות צרות של איזשהו ז'אנר מוכר. לכן הם מתחברים לי ללהקה כמו Mars Volta שעושה את המוזיקה שבא לה לעשות (וגם בגלל תספורות האפרו), רק שבעוד שמארס וולטה הלכו רחוק מדי עם השגעונות שלהם, טייני פינגרז עדיין במקום טוב.

מעבר לז'אנריפיקציות, המוזיקה של טייני פינגרז היא סאונדטרק סינמטי לסרטים שעדיין לא צולמו. אולי אין צורך לצלם אותם, כי כשתשמעו את טייני פינגרז תראו איך מוסרטות לכם סצינות שלמות בדמיון עם מרדפי חלליות בכוכב מרוחק, או אולי רובוטי ענק יפניים בקרב על גורל האנושות, או צוללנים שחוקרים שרידים של תרבות חיזרית עתיקה עמוק מתחת למים. אם אגב עולות לכם אסוציאציות אחרות מאשר המד"ב שלי, תשתפו אותנו בכיף בתגובות.

כרגיל, אני מזמין אתכם לבוא ולראות את טייני פינגרז בהופעה כדי להבין על מה כל ההייפ. אם פספסתם את קיצו אז בכלל, כי ביום שבת הזה ה-17.4 טייני פינגרז יופיעו יחד עם קיצו ב-22:00 באוזןבר, והמאזין מגריל 2 כרטיסים מבין המגיבים לפוסט! אפשר להכנס להגרלה עד יום שישי ה-16.4. בנוסף, מי שמעוניין בהנחה מוזמן לשלוח מייל לכתובת kitzuband@gmail.com, והירושלמים שביניכם מוזמנים לחוות את הנוק-אאוט הכפול בבאסס ב-21.4. נתראה בפוסט-רוקנרול.

  1. קסטה says:

    וואו כמה ז'אנרים הכנסת בטאגים :-)

  2. גל בזל says:

    נשמע מבטיח

  3. אושר says:

    אוווו, גם טייני וגם קיצו?
    אני רוצה אני רוצה אני רוצה!!

  4. גדי says:

    איזה מגניב!! אני רוצה להיות בהגרלה (:

  5. אופיר says:

    טרם ראיתי את טייני פינגרס וגם באינדינגב הצלחתי לפספס. אבל ההשוואה למרס וולטה, שהיא אחת הלהקות המעניינות לטעמי עושה לי רצון עז לשמוע את הגירסה הישראלית.

  6. Goodnight Julia says:

    מצטרפת להגרלה (:

  7. אליס says:

    הגרלה! איזה כיף.

  8. גם מצטרף להגרלה
    אינדינגב היה כיף!

  9. רון says:

    tiny להקה אדירה שצריכה לקבל יותר במה כדי להראות את את הנכס הזה שהם יצרו קצת יותר !!!

  10. גיא says:

    מצטרף להגרלה.
    את הטייני פינגרז ראיתי כמה וכמה פעמים וזה פשוט כל פעם חוויה מחדש,פשוט להקה שכייף לראות.
    ניפגש באוזן

  11. עלי צור says:

    גם אני רוצה כרטיס.

  12. ליאור says:

    לראות את tiny fingers, ועוד בחינם? תרשום תרשום!

  13. טלי גרין! says:

    ככה להקה צריכה להשמע! להיות! לעשות!

  14. Horican says:

    הולי פאק טייני פינגרס+קיצו?

  15. טל says:

    אני רוצה!

  16. Ghost says:

    איכשהו הצלחתי לפספס את שתי הלהקות
    דורש תיקון, לא?

  17. הילה says:

    את קיצו אני מתכננת לראות כבר הרבה זמן, אז סופסוף זה יצא לפועל בשבת! אני אהיה שם בכל מקרה, אבל יהיה נחמד לזכות בהגרלה (:

התגובות סגורות.