הגרלת כרטיסים + דיסקים ל-Drunk Machine

רוק נמצא כרגע מחוץ לאופנה. אני לא מדבר על רוק היפסטרים סטייל הסטרוקס או להקות אינדי רוק חמודות למיניהן. אני מדבר על פאקינג רוק!!! מוזיקה שעושות להקות כמו Queens Of The Stone Age ו-Foo Fighters (בקרוב אלבום חדש וקטלני) שנשענת על גיטרות רועשת, זמרים עצבניים, ומסורת של עשרות שנים של אופל.

אבל כמו כל מוזיקה שלא נמצאת כרגע בספוטלייט של הבלוגוספירה והפיינשמקרים, היא מבעבעת לה אי שם מתחת לפני השטח כמו לבה לוהטת, איפה שהדברים הבאמת חמים קורים. אחד מהרי הגעש הטריים שמתפרץ בארץ בכל הופעה הוא ההרכב Drunk Machine.

drunk machine

שמעתי אותם בפעם הראשונה ממש במקרה, כמו שזה קורה לי בד"כ. נשארתי באוזןבר אחרי איזשהי הופעה, ובעוד שאני לוגם לי איזה בירה בצד, תפסה את אוזני המוזיקה המעולה שהלהקה ניגנה בהופעת חצות. היה ברור שהם מושפעים מחומר מובחר כמו Nirvana, Muse, ו-Sonic Youth.

הגיטריסט שלהם (עידן כץ) נשמע כמו גיבור גיטרה חדש בשכונה. המתופף (רן כהן) הדוק כמו "מכנסי ויניל על דיויד לי רות'" (-קוואמי). והסולן (ליאור אבל), הו הסולן. לא רק שהוא באסיסט אימתני, אלא הוא נשמע כמו הדבר האמיתי, כמו אמריקאי מתוסכל מאיזה פרבר נשכח שבורך בדיסטורשן בילט-אין בקולו ורצון עז למרוד בשיעמום.

דראנק משין מנגנים טוב, מנגנים חזק, יש להם את ההתלהבות הראשונית הזו שרוקרים מזדקנים מתפללים לאדון האופל כדי לקבל אותה בחזרה, והם רק הולכים ומשתפרים. לעזאזל עם האופנות - יש פה להקה שווה עם פוטנציאל יצוא לחו"ל ואפשרות אמיתית להחזיר (שוב) את כבודו האבוד של הרוק.

הלהקה כבר הוציאה EP ראשון על שמה, ואוטוטו יוצא האי פי השני Hot Flushes בהופעת השקה ביום שבת ה-2.4 באוזןבר ב-22:30. לכבוד המאורע החגיגי, דראנק משין מחלקים לכם 2 חבילות שיכורות שכוללות כרטיס להופעה + עותק של האי פי!

איך זוכים? משאירים תגובה לפוסט ומספרים מי להקת הרוק הכי עצבנית ביקום. הזוכים יקבלו הודעה במייל יום לפני ההופעה, בינתיים אתם מוזמנים להתאמן בפוגו לצלילי המוזיקה הבאה.

  1. דן says:

    רק צריך להסתכל בטריילר של הסרט "למי-הסרט" שיצא לפני שנה ואפשר להבין שהלהקת הרוק הכי עצבנית ביקום היא למעשה מוטורהד/למי קילמייסטר (השם משפחה שלו אשכרה נשמע כמו "מאסטר ההריגה")
    יש שם כל כך הרבה וולקני רוק כמו דייב גרוהל שכל מה שיש להם להגיד על למי זה, "וואו…. למי. כלומר, פאק! למי… כלומר, הוא מלך הרוק".

    חוץ מזה, אם היו לי שלוש פלולות ענקיות כאלה על הפנים הייתי כנראה הכי עצבני ביקום…

  2. דן says:

    זה הטריילר fuckers

  3. אני יכול לכתוב פה המון שמות של להקות שאני אוהב. אם זה אושנסייז, אם אלו Mew, דרדג' או פורקיופיין טרי, אבל לא… זה מתוחכם מדי.

    אולי נירוונה, רייג' אגיינסט דה מאשין, אודיוסלייב או מיוז? לא. זה טוב, אבל זה לא זה.

    גם לא הבלק קרוז, וולפמאת'ר, הפו פייטרז או קווינס אוף דה סטון אייג'…

    כל אלו למעלה תמיד יחשבו בתור הארכיטיפ של הרוק האמיתי על להקה אחת. הביטלס של הרוק הכבד, האנשים שנשמו את זה מהבוקר ועד הערב וחיו את הרוקנרול לגמרי הם כמובן… (טם דם דם) לד זפלין.

    הם השתמשו בכרישים כאביזרי מין, למען השם, ורק בגלל זה שווה להכתיר אותם.

  4. אלון פאר says:

    אני חושב שבכל יום אני אענה תשובה שונה לשאלה הזאת.

    והיום? היום התשובה שלי היא Sonic Youth.

  5. נטע says:

    iron maiden

  6. ג'ניה says:

    RAGE AGAINST THE MACHINE

  7. ג'וליאן says:

    the bee gees!

  8. עדי says:

    אם חייבים לבחור אחת אז- queens of the stone age.
    וגם tool.
    אולי גם eagles of death metal
    ו-primus

    אבל זה רק אם ממש חייבים להתמקד על משהו ספציפי

  9. צחי says:

    הכי עצבנית היום? black country communion
    וחריהם drunk machine…

  10. אמיר רוטנברג says:

    אלו הם כמובן להקת אנטיביוטיקה הרוצחת!

  11. One Inch Man says:

    Killing Joke

  12. רגב לוי says:

    להקת הרוק הכי עצבנית ביקום היא בהחלט Tool.
    אין לקצב מוגדר ולתבניות מוכרות שום משמעות אצלה, הם מנגנים מה שהמוח שלהם משדר להם, וככה זה נשמע.

טראקבאק לפוסט

  1. הופעות מומלצות – 1.4.11-8.4.11 « אפרכסת
  2. ברותחין ובצוננין | 15% חירשות
  3. רוקנ’רול – דיסקים של Left ו-Drunk Machine « אפרכסת

התגובות סגורות.