הגרלת כרטיסים להשקה של לורנה_בי

אתם יודעים שאני אוהב את Lorena B. התרשמתי מהם מאוד כשראיתי אותם בהופעה לפני כשנה, ומאז אני עוקב אחריהם ואפילו יצא לי להכיר אותם. הם רק הולכים ומשתבחים ונשמעים כמו להקה שאם הייתי אומר שהיא באה מבריסטול כנראה שהייתם מאמינים לי.

אני לא מסוגל לחשוב על אף להקה אחרת בארץ שיודעת לשלב בין אלקטרוניקה וגיטרות בצורה כל כך אלקטרו-הרמונית שנותנת כבוד לצמד המילים פוסט רוק או פופ נסיוני. יש להם עוד משהו שחסר ללא מעט להקות כאן - השקעה ויזאולית ומנהיגה כריזמטית שמושכת את תשומת הלב לא פחות מהמוזיקה. זה שילוב חזק, וכל חבר ששלחתי לשמוע אותם חזר בתור מעריץ.

בשעה טובה לורנה בי מוציאים את אלבום הככורה שלהם, Siblings. הוא התגלגל לידי בפורמט של סטרימינג, אבל לא הספקתי לתת לו את מלוא ההאזנות שראויות לו. אני כן יכול להגיד שאם בהופעה לורנה בי נשמעים לפעמים קצת אקלקטיים מדי, האלבום הרבה יותר ממוקד ומגובש. ההפקה והסאונד שלו נשמעים פנטסטיים ומבחינה מוזיקלית הוא נמצא איפשהו בין Mum לבין הגלגולים האחרונים של Radiohead. אני לא יודע עד כמה ידעו להעריך את זה בארץ, ולכן הלהקה נוסעת להופיע באנגליה בחודש מאי ולהראות לבריטים שלא רק הם יכולים.

בחזרה לישראל - לורנה בי משיקים את אלבום הבכורה שלהם ביום שבת 30/4 בשעה 21:30 בתיאטרון תמונע, ואתם יכולים לזכות ב-2 כרטיסים בודדים להופעה! תשאירו תגובה ותגידו מה השיר האהוב עליכם שמשלב בין כלים חיים לאלקטרוניים. הזוכים יוגרלו אקראית ויקבלו הודעה במייל יום לפני ההופעה.

נ.ב. לא כתבתי הרבה לאחרונה. עוברת עלי תקופה שכזו ללא הרבה מוזת כתיבה, אך נגינה מרובה על הבאס עם אבישי אפרת. אני יוצא לי השבוע לחופשה קצרה בברלין איפה שאלך לאיזה מסיבת טכנו או שתיים ואראה את Friendly Fires בהופעה ביום חמישי.

  1. Horican says:

    Corona Radiata של Nine Inch Nails
    טוב, סביר להניח שלא, אבל זה מה שעלה לי בראש.
    אשמח לכרטיס!

  2. טל says:

    Idioteque, מהגרסאת לייב של I might be wrong.

    ואני ממש אשמח לכרטיס. :)

  3. נטע says:

    מתלבטת בין Basic Space של ה-XX ל-15 step של רדיוהד

  4. ליהי says:

    לגמריי Basic Space..!

  5. עמרי says:

    Yoshimi Battles the Pink Robots (Part 2) של The Flaming Lips :)

  6. רביב says:

    Plug in baby של מיוז!

  7. חנצ'ה says:

    צעד חמש עשרה (ובכלל רדיוהד…)
    זה כל כך כיף לשמוע!!!

  8. יעד says:

    the gloaming של radiohead

  9. יונתן says:

    בלי ללקלק יותר מדי… אהבתי לאללה את "רברס" של לורנה

  10. מעיין says:

    כל דבר של פטריק וולף… אבל אם צריך לבחור- This Weather
    הנה תשמעו- http://www.youtube.com/watch?v=Q_d3w7AzADA

  11. עודד says:

    feral של רדיוהד

  12. נועה says:

    pagan poetry של ביורק. אשמח לכרטיס!

התגובות סגורות.