הגרלת כרטיס להופעה פרטית של אלקטרה

נשמע שהולך טוב ללהקת אלקטרה. הם שחררו את אלבום הבכורה שלהם Heartbreak's For Fools בשנה שעברה, ולדעתי הוא משובח ביותר. הם מופיעים בתור עצמם, בתור האלטר אגו הרוקבילי האנרגטי The Come On Baby Don't Say Maybes, ובתור נגנים בפרויקט הסול החדש Men Of North Country. אוטוטו הם נוסעים לטור בארה"ב, ועובדים כבר על האלבום הבא.

בינתיים אלקטרה משחררים אי פי חדש בשם Songs They Taught Electra שיכלול את כל הקאברים המשובחים שיצאו בתור בי-סיידים לסינגלים האחרונים שלהם ועוד כמה הפתעות. מסתבר שכל קאבר נעשה במסגרת קשוחה של הקלטה תוך 24 שעות ללא הכנה מראש, בהפקה והשתתפות של ברוך בן יצחק מרוקפור.

לכבוד שחרור האי פי, אלקטרה נותנים הופעה פרטית למוזמנים בלבד באולפני אנובה ביום חמישי ה-17.2 בשעה 20:30. רוצים לקבל הזמנה? תשאירו תגובה וספרו על קאבר שאתם אוהבים, הנה כמה דוגמאות. הזוכה יוגרל רנדומלית ויקבל הודעה במייל ביום חמישי בבוקר. זה למשל הקאבר של אלקטרה לשיר Israelites של Desmond Dekker:

  1. AmiRach says:

    Dune מקאברים את שינייד אוקונר
    ממש לא צפוי , אבל זה מה שעבר לי כרגע בראש.

  2. ולה says:

    הקאבר של CSS (שאותם אני אפילו לא כזה אוהבת) ל-knife של גריזלי בר- כל כך יפה

  3. שירה says:

    האמת היא שיש המון קאברים שאני אוהבת, אבל בזמן האחרון אלבום הקאברים של האחים רמירז לשירי חג המולד עושה לי את זה בגדול (אולי בגלל שזה כ"כ מוכר אבל לא שלנו, וסוף סוף אפשר פשוט להתענג על זה ללא קשר שהחג הזה עבר לו די מזמן)
    למשל:
    http://www.youtube.com/watch?v=ls9N-owMRRg
    – –

  4. יפעת says:

    הקאבר הגאוני של כריס קורנל ל"בילי ג'ין"
    וקאבר שגיליתי לאחרונה-
    Horse Feathers
    בקאבר לנירוונה
    "Drain You"

  5. דני says:

    זה ממש לא בשביל ההגרלה, זה פשוט כדי להגיד שוב, בכל מקום אפשרי, כמה אני חושב שהלהקה הזו גדולה! מוסיקה וכריזמה כזו ביחד לא נראו פה כבר הרבה זמן, אם בכלל..בטוח שיש להם אזרחות בריטית, זה לא הגיוני אחרת:) כל הקאברים מדהימים, נקודה. אבל מה שעוד יותר מדהים זו העובדה שהחומר המקורי שלהם הוא ברמות על ועוד ייזכה בעתיד לקאברים של אחרים! האי פי החדש הוא פשוט דובדבן על הקצפת.

  6. דני says:

    אה, ואם כבר..אז אני חושב שהקאבר הזה של גארי ג'ולס ל Mad World הוא אחד הכי יפים שנעשו אי פעם: http://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4

  7. תומר says:

    הקאוור של לוי וייבר לאידיוטק של רדיוהד..פשוט גאוני
    http://www.youtube.com/watch?v=oK2LSITGQ6Q
    ו..אבי עדאקי ל"הכל זהב" פשוט מעולה בע' (וח')

  8. Nir says:

    Nirvana doing leadbelly's where did you sleep last night. Still gives me the shivers

התגובות סגורות.